trajectoire
biographie
contacter
expositions
actions
vidéo art
installations
sculpture
2013
Macla
2012
Mans II
2011
Plom
Cera
Carbó
2009
Réclusion-occlusion
2008
Essaim
Pomme de pin 8
Pomme de pin 7
Pomme de pin 6
Pomme de pin 5
2007
Pomme de pin 4
Pomme de pin 3
Pomme de pin 2
Pomme de pin 1
Des yeux du galet
Qui?
2006
L'intérieur pour voir
2005
Expiation de la liberté
2004
Lire
Haleine
2002
Tourbillon
1994
Cosmos
1993
Série Bleue 1
Conscience cosmique
Au milieu de la conscience
1992
Réflexion concentrique
Centrement durable
Irradiation
1991
Hara
Habitat de l'âme
Espai d'expansion espirituelle
Symbol
Chose qui dépasse l'indignité
Liens du début
1990
Pour un destin lucide
Harmonie
1989
Kaléidoscope
Macla
ANY > 2013
MATERIAL > Abelles i fusta
MIDES > -

La voluntat de totalitat de l’escultura, realitzada durant dos anys per les abelles, és palesa en la forma derivada de la creu i de la unió entre l’hexàgon –produït exacte per les abelles en els ruscs- i el quadrat –obra humana, artificial, ideal-; és a dir, Déu, la naturalesa i l’home. Aquest últim estableix uns límits a l’impuls creatiu de les abelles, i junts creen una escultura, una obra d’art, que podria molt ben ser el substitut de Déu en aquesta Trinitat. A més a més, també compareix en l’escultura un quart element: la societat. Les abelles viuen en una comunitat amb trets curiosos i característics, que ha inspirat teories polítiques de signes ben dispars.


sculpture publique